FAQ -USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET

En ehtinyt ilmoittautua kuvaukseen, mitä teen?

Voit ilmoittautua jälkikäteen kuvaajalta saamallasi jälki-ilmoittautumiskoodilla. Tiedot ja kuvat yhdistyvät tilaustunnuksen mukaan jälkikäteen tuotannossamme.

Mistä löydän kuvaustunnuksen?

Kuvaustunnus löytyy kuvauslomakkeelta tai kuvien julkaisuilmoituksesta, jonka olet saanut sähköpostiisi kuvien siirryttyä verkkokauppaan.

Voinko tilata samalla kertaa useamman lapseni kuvia?

Kyllä voit. Pääset lisäämään samaan ostoskoriin toisen lapsen kuvia syöttämällä verkkokaupassa toisen kuvaustunnuksen kohtaan Kuvaustunnuksesi - Syötä kuvaustunnus.

Miksi en ole saanut tunnuksia, vaikka muut vanhemmat ovat ne jo saaneet?

Jos et ole saanut tunnuksia, yhteystietosi on todennäköisesti tallennettu rekisteriimme virheellisesti tai kuvauslupalomakkeen tiedot ovat olleet puutteelliset.

Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme: asiakaspalvelu@kuvamuisto.fi / 09 3158 1969 (ark. 9-11) , niin selvitämme asian.

Tunnukseni ovat kateissa/eivät toimi. Miten saan uudet tunnukset?

Voit pyytää meitä toimittamaan uudet tunnukset ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme: asiakaspalvelu@kuvamuisto.fi / 09 3158 1969 (ark. 9-11)

Voiko tunnukset jakaa eteenpäin sukulaisille tai ystäville?

Kyllä vaan, tunnuksia voi jakaa eteenpäin tutuille, ja he voivat halutessaan tehdä tilauksia, jotka voidaan toimittaa heidän toivomaansa osoitteeseen Suomessa.

Kuinka kauan kuvat ovat tilattavissa?

Kuvia säilytetään palvelimella tilattavissa vähintään 2kk kuvauspäivästä laskien.

Lapsistani otettiin myös sisaruskuva/kaverikuva. Miksi se ei näy albumissa?

Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme: asiakaspalvelu@kuvamuisto.fi / 09 3158 1969 (ark. 9-11) , niin selvitämme asian.

Voiko 800px digikuvasta teettää paperikuvia tai muita kuvatuotteita?

800 px -kokoinen kuva soveltuu netissä jakamiseen, siitä ei voi teettää laadukkaita tulosteita.

Voinko muokata tai rajata kuvia itse verkkokaupassa?

Voit rajata kuvia suurimpaan osaan tuotteistamme.

Valitsemalla tuotteen saat esiin muokkausnäkymän. Klikkaa kuvaa jonka haluat muokata, ja saat esiin muokkauspalkin. Tämän kautta voit muokata kuvan sävyä ja zoomata kuvaa. Tarttumalla kuvaan tuotteessa voit raahata sitä haluamaasi kohtaan.
Jos muokkaat tuotetta lisättyäsi sen jo ostoskoriin, muistathan tallentaa muutokset. Huomaathan että toimitamme kuvat juuri sellaisena, kun olet ne tilannut.

Mikä on kuvien toimitusaika?

Kuvien toimitusaika on 1-3 viikkoa tilauksen tekemisestä, sesongin vaihteluista riippuen.

Toimitatteko kuvia ulkomaille?

Valitettavasti sopimuksemme Postin kanssa ei kata ulkomaantoimituksia.

Kuvat saapuivat, mutta osa tilauksesta puuttuu. Saapuvatko ne myöhemmin?

Osa tuotteista, mm. suuremmat painotuotteet, toimitetaan erillisessä toimituksessa. Ostaessasi digikuvakoosteen latauslinkki löytyy tilausvahvistuksesta.

Osa tuotteista on vahingoittunut postin kuljetuksessa. Miten toimin?

Voit palauttaa tuotteet samassa kuoressa, jossa ne saapuivat, ja toimitamme tilalle uudet kuvat. Tarkemmat palautusohjeet löydät nettisivuiltamme, osoitteesta: http://www.kuvamuisto.fi/palautus

Kuvasta, jonka haluaisin tilata, puuttuu päälaki. Näkyykö se lopullisessa kuvatuotteessa?

Albumissa näkyvät rajaukset ovat kuvaajan tekemät kuvaustilanteessa joten puuttuva osa kehosta ei näy lopullisessa tuotteessa. Pyrimme Kuvamuistolla kuvaamaan laajan kuvasarjan, joka sisältää myös hieman modernimpia kuvia, ns. nykyaikaisella ilmeellä, ja rohkeita kuvakulmia. Kuvaamme perinteisten ylä- ja puolivartalokuvien lisäksi laidasta laitaan myös lähikuvia, joista päälaki leikkautuu pois, sekä useimmiten myös toiminnallisia kuvia. Kaikki kuvat eivät tietenkään miellytä kaikkia, mutta tavoitteemme on, että jokainen löytäisi mieleisensä kuvien joukosta.

Pyydä tarjous!

Tarjouspyyntö ei sido teitä mihinkään.